Znacie mnie już trochę i wiecie, że lubię obalać mity. 🙂 Mam nadzieję, że dzięki mnie już zmieniła się wizja mamy „siedzącej” w domu z dzieckiem, że „dieta” kobiety karmiącej piersią nie jest już taka straszna, że aktywność fizyczna w ciąży to tylko korzystny wpływ na zdrowie i samopoczucie przyszłej mamy.

Postanowiłam również obalić kolejny mit. Mit kobiety w połogu. Czy naprawdę te 6 tygodni to udręka? Czy może w tym czasie warto podjąć jakieś kroki by polepszyć swoje zdrowie i  samopoczucie? Jak pomóc kobiecie po porodzie wrócić jak najszybciej do formy? Oto odpowiedź – Projekt Aktywna Mama w Połogu.

KUP KURS JUŻ TERAZ

 

Aktywna Mama w Połogu.

Ten projekt to unikalny program aktywności fizycznej, przygotowany na każde 6 tygodni połogu, który młode mamy mogą wykonywać już od pierwszych dni po porodzie!

Ponadto zawiera on 9 lekcji, w których specjaliści tacy jak dietetyk, położna, fizjoterapeuta czy lekarz medycyny estetycznej udzielają porad jak dbać o siebie w tym wyjątkowym okresie.

Problemem młodych mam jest również kwestia odżywiania. Dlatego w projekcie znajdziesz również dietę rozpisaną na cały okres połogu. 6 tygodni odpowiednio zbilansowanych i gotowych posiłków.

Aktywność fizyczna realizowana według tego projektu oraz stosowanie się do rad specjalistów, sprawi, że każda mama szybciej powróci do formy po porodzie, ciesząc się zdrowiem, sprawnością i tryskając optymizmem.

Zyska na tym ona sama, dziecko, jak i cała rodzina!

KUP KURS JUŻ TERAZ